ListenMusic.fm

Posted: 09/07/2010 in Uncategorized
Tags: , ,

Cred că a trecut ceva vreme de când nu am mai prezentat un sit – din lunga listă de situri – de ascultat muzică. Şi acesta integrează diverse surse (YouTube şi nu numai) dar ceea ce îmi place este că uşurează mult ascultarea pieselor unui anumit artist sau formaţie. După ce ai ales artistul vezi o listă cu piesele, dai click pe cea pe care doreşti să o asculţi iar piesele se vor derula de acolo una după alta (excelent: poţi lucra liniştit în altă fereastră sau chiar alt program). În banda de jos a tabului/ferestrei sunt controalele de bază pentru un player. Săgeţile stânga-dreapta de lângă sonor sunt pentru încercarea altei surse, dacă cea curentă e de calitate nesatisfăcătoare.
imagine
Puteţi căuta o anumită piesă sau un anume artist. Puteţi vedea topurile sau căuta după gen. Am dat click pe anii 90 şi aşa am ajuns la Ace of Base, pe care recunosc că nu i-am mai ascultat de mult timp. La un anumit artist puteţi să vedeţi lista de albume dar şi informaţii biografice. De asemenea pentru piesa ce rulează puteţi vedea versurile (evident, nu chiar la toate piesele). Una peste alta mixarea surselor este făcută în mod fericit de ListerMusic.fm, care a şi pus mâna pe un domeniu foarte bun, uşor de reţinut.
imagine
Situl poate fi folosit imediat, fără cont. Dacă aveţi cont (e gratuit) evident puteţi să vă creaţi playlist-uri. Există şi un buton pentru descărcarea pieselor, dar – atenţie – nu e ceva oferit de ListenMusic.fm ci e o redirectare spre MP3panda. Nu cred că cineva se aşteaptă ca eventuala descărcare de acolo a unei piese să fie legală ;) . Eu unul mă simt tot mai puţin motivat să descarc muzică, din moment ce o pot asculta online în moduri atât de plăcute precum cel oferit de situl tocmai prezentat.
Sursa cnet.ro
Leave a Reply

