Afla Serialul la Windows!

Posted: 24/06/2010 in Uncategorized
Tags:

De când am descoperit acum un an KeePass îmi păstrez acolo cheile de înregistrare (serial numbers) pentru diversele programe cu licenţă. Dar să zicem că un prieten vă roagă să îi reinstalaţi Windows-ul… şi vă spune: “ce am acum cu licenţă să am şi după, bine?” Cum afli licenţele? De-a lungul timpului v-am oferit câteva soluţii, precum Aida sau Belarc (cu avertismentul de rigoare). Am citit cu ceva vreme în urmă articolul 3 Ways To Recover Serial Numbers In Windows de pe MakeUseOf. Acolo am aflat despre Jalapeno Keyfinder. Programul a devenit între timp comercial, dar de aici puteţi descărca versiunea gratuită.
imagine
Acest program se descurcă cică să vă dea cheile de înregistrare pentru Microsoft Windows 2000, XP, 2003, Vista; Microsoft Office XP,
2003, 2007; Microsoft ActiveSync 4.2; Microsoft Money 12.0 şi 14.0; Microsoft SQL Server 2000 şi 2005; Microsoft Visual Studio 2005, Basic 2005 Express, Web Developer 2005 Express, C# 2005 Express, Basic 2003; Microsoft Works 7.0 şi 8.0; Acdsee 6 până la 9; Ahead Nero 7; Corel DRAW 12 şi 13; Macromedia Dreamweaver 4 până la 8; Norton System Works; The Sims.
Am mai pomenit în trecut un program open source – deci mai de încredere – numit Magical Jelly Bean Keyfinder. Ambele programe nu cer instalare. Lansaţi şi lista va fi mai lungă sau mai scurtă după ce programe aveţi instalate şi se regăsesc între cele suportate. Rămâne să puneţi undeva bine (pe o hârtie?) aceste chei pentru când veţi avea nevoie. Magical Jelly Bean Keyfinder cred că are o listă mai lungă de programe suportate, dar acum, pe loc, nu am dat de ea.
imagine
Tip: Il puteti incerca si intr-o sala de internet 🙂

Leave a Reply

